Szamaragolás - shrek játék
Csizmás kandúr Szamáron tanul lovagolni. A fel nyíllal felugrik a macska, a jobb nyíllal pedig ugrat.
Csizmás kandúr Szamáron tanul lovagolni. A fel nyíllal felugrik a macska, a jobb nyíllal pedig ugrat.
Milyen jó a memóriád? Most kipróbálhatod magad ezzel a Shrekkes memória játékkal!
Öltöztesd fel Fiónát ünneplős, otthoni, báli ruhába, vagy olyanba amilyenbe szeretnéd. Válassz neki hajat és koronát is!
Válassz egy Shrekkes színezőt és színezd ki Shrekket, Fiónát, Szamarat vagy a Csizmás kandúrt!
Rakd ki az ogre házaspárt Shrekket és Fiónát! Hopsz! Valahogy szamár is betolakodott a képbe.
Rakd ki a puzzlet amin szerepel Shrek, Fiona, Szamár és Farquaad nagyúr! A piros gombra kattintva jönnek elő a puzzle részei.
Találd meg Shrekket, Fiónát és barátaikat a képen, akikre ha rámész elkezdenek énekelni!
Shrekkel vagy és az a lényeg, hogy össze kell törnöd az összes vázát a legkevesebb golyó felhasználásával. A space-szel lehet a pályát újra kezdeni. Juss végig az 50 pályán!
Gördeszkázz Shrekkel a városon kersztül! A nyilakkal irányíthatsz és trükközhetsz. Juss át a pályákon és érj el minél több pontot!
Juss minél tovább a mocsárban, átugorva az akadályokat és elkapva a legtöbb koronát! A space-szel indulhatsz és a Ctrl-lal ugorhatsz.
Shrek és Fiona böfögőversenyt rendeznek. Válassz hogy kivel akarsz lenni és böfögj nagyokat! A szamár és a csizmáskandúr a versenybíróság.
Shrek és Fióna összeházasodnak. Válassz Shreknek egy ruhát az esküvőre, majd öltöztesd fel Fiónát is esküvői ruhába!
Keresd meg a képen a számokat. Ha mind megvan, átjutsz a következő pályára.
Hát eléggé hasonlítanak egymásra, bár az egyik nem egy szörny, hanem az 51-es bolygó lakója. Keresd meg, hogy mik egyeznek a képen. Több pálya is vár rád.